среда, 3 октября 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Розділові знаки

Назва навчальної теми

Правила пунктуації

Основний та другорядні навчальні предмети

Українська мова, українська література, світова література


Вік учнів, клас 6 клас, 11-12 років


Стислий опис проекту

Проект складено згідно з Державними стандартами освіти та спрямовано на формування та розвиток навичок 21 століття. В ході реалізації проекту учні мають навчитися працювати у групах, а також опанувати тему "розділові знаки".

План


Навчальні цілі


забезпечення реалізації можливостей розвитку учня як вільної особистості, здатної за допомогою набутих ключових та галузевих компетентностей ефективно самореалізовуватися в сучасному багатоманітному глобалізованому світі та брати участь у житті демократичної, соціальної, правової держави і громадянського суспільства, вчитися протягом усього життя;
розвиток інтелекту дитини, її критичного та творчого мислення, визначення нею власної ідентичності як особистості, громадянина, члена родини, етнічної, релігійної, регіональної та локальної спільноти;

Опис оцінювання (Копіюємо з “Плану проекту” )


Перед початком реалізації проекту учні заповнюють ЗХД – таблиці, які дозволяють визначити попередні потреби учнів. Таблиці заповнюються протягом реалізації всього проекту, щоб допомогти учням самостійно слідкувати за тим, які теми вони опановують, що нового дізнаються, а що вимагає доопрацювання.
Крім цього використовується і мозкова атака. Учні придумують відповіді та висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою/запитанням і пов'язують ці ідеї з попередніми знаннями і новими можливостями.

Діяльність учнів


Перед вивченням теми учні ознайомлюються з вчительською презентацією. Клас ділиться на робочі групи, які отримують завдання для опанування теми. В ході виконання завдань вчитель спрямовує діяльність учнів та консультує їх з незрозумілих питань. Під кінець реалізації проекту діти демонструють учнівські презентації з результатами своєї роботи. 

Відомості про автора

Юхно Тетяна Сергіївна

Українська мова

ХЗОШ №26

м. Харків

918365

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 27.09.-03.10.2012

Місце проведення тренінгу ХЗОШ №26


Тренери Корсунський О.Ю.


Рефлексія модуль 10

В 10 модулі розглянула методи зацікавлення учнів до участі в проекті та залучення до співпраці батьків:
створення презентації;
текстового документу;
електронної таблиці;
веб-ресурса.

Рефлексія модуль 8-9

У цьому модулі пропонується колективна форма роботи, в ході якої представляється один одному приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Хоча метод проектів і передбачає колективну роботу, проте слід створити такі умови для учнів, щоб вони кожен міг висловити власну думку і стати само спрямованим, бо оцінити роботу слід кожного учня

Рефлексія модуль 7

Незвично. Учень не пасивний споглядач і слухач. Модуль передбачає залучити учня як активного учасника проекту. Створивши самостійно учнівську роботу, визначила, на що учнів націлити, виявила труднощі, які можуть їх спіткати і як їх можна уникнути.

Рефлексія модуль 5-6

По завершенні цього модуля я вже можу поділитися своєю презентацією та засобами оцінювання.  Інтернет дуже корисна річ, його можна використовувати при вивченні багатьох тем.

Рефлексія модуль 3-4

Працюючи над 3 та 4  модулем я розпочала процес планування вивчення обраної теми, визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Створила перший варіант плану оцінювання. Дізналась про таблицю ЗХД. Дуже допоміг сайт оцінювання проектів, знайшла багато цікавого

Опитування